Шановні п'ятикласники!
Вітаю вас на курсі "Вступ до історії" 5 клас.
Під час роботи ви дізнаєтесь як історики отримують інформацію про минулі часи, про діяльність українських історичних діячів та визначені памятки, що знаходяться на Україні, навчитесь працювати з історичними картками та різними джерелами інформації, познайомитесь з історією рідної країни.
Бажаю вам успіхів у вивченні найцікавішої науки - ІСТОРІЇ!
Вітаю вас на курсі "Вступ до історії" 5 клас.
Під час роботи ви дізнаєтесь як історики отримують інформацію про минулі часи, про діяльність українських історичних діячів та визначені памятки, що знаходяться на Україні, навчитесь працювати з історичними картками та різними джерелами інформації, познайомитесь з історією рідної країни.
Бажаю вам успіхів у вивченні найцікавішої науки - ІСТОРІЇ!
Тема 5. Дослідники історії
-
Уpок Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.
Після уpоку ви зможете:
- поглибити знання про головні цілі вивчення історії;
- сформувати уявлення про фах історика;
- з’ясувати зміст понять «історичний факт», «історична особа», «історичне дослідження»;
-
Опрацюйте § 24 та виконайте завдання
-
-
-
-
-
-
Після уpоку ви зможете:
називати імена руських і козацьких літописців, назви їхніх праць, імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень
-розуміти значення для людини пам’яті про власне минуле, минуле родини, народу
-
Опрацюйте § 25-27 та виконайте завдання
-
-
-
Практична робота: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева.
-
-
Опрацюйте § 28 та виконайте завдання
-
Практична робота
Підготуйте фото із сімейного фотоальбому (копії), а також виписати відомості про батьків та родичів за схемою:
- Повне ім'я, прізвище, по батькові автора (учня).
- Повне ім'я, прізвище, по батькові мами (можна зазначити і дівоче прізвище), тата.
- Повне ім'я, прізвище, по батькові рідних братів, сестер автора.
- Повне ім'я, прізвище, по батькові рідних братів, сестер мами, тата (тітки, дядька).
Повне ім'я, прізвище, по батькові дідуся та бабусі (окремо батьків мами, тата) і тд. тп.
Можна зазначити і роки життя. Визначити рід занять або професію
Створіть своє сімейне дерево
Для успішної роботи скористайтеся вміщеними в тексті параграфа 28 порадами.
Опрацювати параграф 30. "Від воза до ракети: як змінювалися заняття людей".
Виконати письмово завдання на ст. 162 за формою:
1. - ...
2. - ...
3. - ...
4. - ...
Виконати завдання на ст. 164 за формою:
1. - ...
2. - ...
3. - ...
4. - …
Опрацювати параграф 31. Практична робота "Українські міста і села в минулому"
Опрацювати параграф 32. "Українські школи та університети".
Скласти таблицю за параграфом п.2.
Науковець Досягнення
…. …..
…. …..
Виконані завдання надсилати до 26.05!
-
-
Уpок Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.
Після уpоку ви зможете:
- поглибити знання про головні цілі вивчення історії;
- сформувати уявлення про фах історика;
- з’ясувати зміст понять «історичний факт», «історична особа», «історичне дослідження»;
Опрацюйте § 24 та виконайте завдання
Після уpоку ви зможете:
називати імена руських і козацьких літописців, назви їхніх праць, імена українських істориків та назви головних їхніх досліджень
-розуміти значення для людини пам’яті про власне минуле, минуле родини, народу
Опрацюйте § 25-27 та виконайте завдання
Практична робота: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева.
Опрацюйте § 28 та виконайте завдання
Практична робота
Підготуйте фото із сімейного фотоальбому (копії), а також виписати відомості про батьків та родичів за схемою:
- Повне ім'я, прізвище, по батькові автора (учня).
- Повне ім'я, прізвище, по батькові мами (можна зазначити і дівоче прізвище), тата.
- Повне ім'я, прізвище, по батькові рідних братів, сестер автора.
- Повне ім'я, прізвище, по батькові рідних братів, сестер мами, тата (тітки, дядька).
Повне ім'я, прізвище, по батькові дідуся та бабусі (окремо батьків мами, тата) і тд. тп.
Можна зазначити і роки життя. Визначити рід занять або професію
Створіть своє сімейне дерево
Для успішної роботи скористайтеся вміщеними в тексті параграфа 28 порадами.
Опрацювати параграф 30. "Від воза до ракети: як змінювалися заняття людей".
Виконати письмово завдання на ст. 162 за формою:
1. - ...
2. - ...
3. - ...
4. - ...
Виконати завдання на ст. 164 за формою:
Опрацювати параграф 31. Практична робота "Українські міста і села в минулому"
Опрацювати параграф 32. "Українські школи та університети".
Скласти таблицю за параграфом п.2.
Науковець Досягнення
…. …..
…. …..
Виконані завдання надсилати до 26.05!
Опрацювати параграф 30. "Від воза до ракети: як змінювалися заняття людей".
Виконати письмово завдання на ст. 162 за формою:
1. - ...
2. - ...
3. - ...
4. - ...
Виконати завдання на ст. 164 за формою:
1. - ...
2. - ...
3. - ...
4. - …
Опрацювати параграф 31. Практична робота "Українські міста і села в минулому"
Опрацювати параграф 32. "Українські школи та університети".
Науковець Досягнення
…. …..
…. …..
Виконані завдання надсилати до 26.05!
Немає коментарів:
Дописати коментар